Subject: Projekteerimistingimuste taotlus riigiteel 11196 "Klooga jaama tee," Lääne-Harju vald
From: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jul 2024 12:05:09 +0300

Tere,

Seoses AS TREV-2 Grupp planeeritava kaevandustegevusega Lääne-Harju valla
Kloogaranna küla regioonis, soovime selgitada võimalusi jalakäijate
liikumise ohutumaks muutmiseks. Seoses sellega soovime
projekteerimistingimusi jalgtee projekteerimiseks riigitee 11196 „Klooga
jaama tee“ km. 0.100...0.505 vahemikus Metsala tee olemasolevast
pinnasteest kuni Kõviste bussipeatuseni. Ühtlasi palume arvestada
alljärgnevaga:

1.	Jätkatav olemasolev tee on antud juhul pinnastee. Kate võiks olla
eelistatuna koorepuru-multšist kate, kruuskate või freesipurust kate.
Multšist jalgtee või geotekstiil+kruuskattega lahendus eeldaks ka
vähesemal määral kaevet, mis võimaldaks ka puude juurestikus vähem
kaevamist ning puude säilitamist.
2.	Otu jõe ületamisel pretendeerime purdega lahendusele, et kaevetöid
mitte planeerida ojas.

Lisasin manusesse ka eskiisi kavandatavast jalgteest.

Tänan,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
http://www.trev2.ee/
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$>

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | skypeID: mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!